footerIcon

Klachten

KommaGo streeft ernaar om een volledige en zorgvuldige dienstverlening te bieden. Mocht je toch een klacht hebben over onze producten of dienstverlening, dan kun je deze aan ons melden.

Klacht melden

Je kunt jouw klacht kenbaar maken per e-mail: info@kommago.nl. Probeer de klacht zo concreet mogelijk te beschrijven. Na ontvangst van jouw bericht, krijg je op werkdagen binnen 24 uur een ontvangstbevestiging.

Klachtenafhandeling

Wij streven altijd naar verbetering van onze service. Daarom behandelen we elke klacht zorgvuldig. Klachten worden beantwoord binnen 5 werkdagen vanaf de datum van de ontvangstbevestiging. We nemen contact met je op om de klacht te bespreken en een passende oplossing te bieden.

Niet tevreden met de afhandeling?

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die je vindt op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.

Meld jouw klacht

Stuur een e-mail naar info@kommago.nl of gebruik onderstaand contactformulier.